Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Ο παιδότοπος που ονειρεύομαι...

 "Ο Ηρακλής"

Αν έχτιζα το δικό μου παιδότοπο, θα ήθελα να είναι κοντά στη θάλασσα, για να παίζουν τα παιδιά έξω στην άμμο. Θα τον ονόμαζα "Ο Ηρακλής" γιατί μέσα θα έχει παιχνίδια δύναμης. Θα ήταν στολισμένος με πολύχρωμα λουλούδια και φανταχτερά φωτάκια.

Αν ήμουν μικρό παιδί θα προσπαθούσα να φανώ δυνατός κάνοντας όσα περισσότερα παιχνίδια δύναμης.  
Θοδωρής Ασ.

"Η θέα της παιδικής χαράς"

Θα έχτιζα τον παιδότοπό μου στο βουνό. Προτιμώ αυτό το μέρος γιατί μπορούν τα παιδιά όχι μόνο να παίζουν αλλά και να βλέπουν την ωραία θέα. Θα τον ονόμαζα "Η θέα της παιδικής χαράς", γιατί αυτό το βουνό έχει άπλα και είναι πολύ ψηλό για να βλέπουμε τη θέα! 

Ήθελα να παίζουν όλα τα παιδιά της περιοχής για να γνωρίζουν και φίλους ή φίλες. Εγώ για να πηγαίνω θα πρέπει να έχω χρόνο, ας πούμε τα Σαββατοκύριακα και τα απογεύματα. 

Θα ήθελα στα παιχνίδια να έχει κούνιες, τσουλήθρες, να έχει μια τσουλήθρα ροζ για τα κορίτσια και μια τσουλήθρα μπλε για τα αγόρια, ένα ξύλινο μονόζυγο, ένα μεγάλο τραμπολίνο και επειδή μερικά μεγάλα παιδιά έχουν μικρά αδέρφια στην άκρη θα βάλω μια πίστα που θα έχει παπούτσια με ρόδες μόνο για τα μεγάλα παιδιά.

Τα στολίδια που θα έβαζα θα ήταν: κορδελάκια, φώτα, γκαζόν, μεγάλα δέντρα, μπουμπούκια και πολλά όμορφα λουλούδια που θα ανθίζουν.

Ακόμα θα υπήρχε ένα παγωτατζίδικο και μια μεγάλη διώροφη καφετέρια. 

Τα συναισθήματα που έχω είναι: ας πούμε αν δεν είχα φίλους, θα είχα τον παιδότοπο, γιατί εκεί μπορώ να γνωρίζω φίλους κι εγώ. Αλλά τώρα που έχω φίλους η μεγαλύτερη φιλία που θα έχω θα είναι ο παιδότοπος γιατί εκεί θα νιώθω χαρά. 
Αφροδίτη Μ.


"Ο διαστημοπαιδότοπος"

Τον παιδότοπό μου θα τον έχτιζα στο διάστημα και προτιμώ αυτό το μέρος, γιατί έχει αντιβαρύτητα και το όνομά του θα είναι "διαστημοπαιδότοπος". 

Θα ήθελα να παίζουν όλα τα παιδιά του Περάματος και θα είναι όλο το χρόνο ανοιχτός. 

Θα είχε μια θεόρατη, κατακόκκινη τσουλήθρα με μια σκάλα που γύρω γύρω της θα έχει ένα μεγάλο σωλήνα να μπορείς να αναπνέεις. 

Θα ένιωθα ενθουσιασμό αν υπήρχε ένας τέτοιος παιδότοπος για να παίζουν τα παιδιά. 

Κωνσταντίνος Β.

"Ο μαγικός παιδότοπος"

Τον δικό μου παιδότοπο θα τον έχτιζα στο Τέρμα, γιατί έχει θάλασσα. Θα τον ονόμαζα "ο μαγικός παιδότοπος", γιατί μου αρέσει αυτό το όνομα. 

Θα έπαιζαν τα ξαδέλφια μου, τα αδέλφια μου και οι φίλοι μου. Θα ήθελα να πηγαίνουμε κάθε Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο.

Θα ήθελα ο παιδότοπός μου να έχει ρόδα, δεντρόσπιτο, σπίτι του τρόμου, τρενάκι, κούνιες και φουσκωτά. 

Θα ήταν στολισμένος με λουλούδια, δέντρα, φώτα, κορδέλες, γκαζόν και μπαλόνια. Θα είχε μέσα μπάντα να παίζει μουσική, θέατρο σκιών, κλόουν, γυμναστήριο, σινεμά και σουβλατζίδικο. 

Θα μου αρέσει ο παιδότοπος και τον αγαπώ πολύ. Όταν θα είμαι εκεί θα νιώθω χαρά.

Κέλλυ Κ. 

"Το απίθανο παγοδρόμιο" 

Το πάρκο μου θα το χτίσω στο Βόρειο Πόλο. Μου αρέσει αυτό το μέρος και γι' αυτό το προτιμώ. Το όνομά του είναι "Το απίθανο παγοδρόμιο". Θα του δώσω αυτό το όνομα γιατί θα είναι ένα παγοδρόμιο. 

Θα ήθελα να πηγαίνουν όλοι. Και θα ήθελα να πηγαίνω κάθε Σάββατο και Κυριακή.

Το παγοδρόμιο θα έχει πάγο για σκι. Θα είναι στολισμένο με χρωματιστά φωτάκια. Θα έχει και τοίχο για μη φεύγουμε από το παγοδρόμιο. Αλλά δε χρειάζεται να φύγουμε γιατί θα έχει πολλά παιχνίδια. 

Θα νιώθω μεγάλη χαρά που θα έχω αυτό το παγοδρόμιο. 

Κώστας - Κώστας


"Μπαρτσελόνα" 

Τον παιδότοπό μου θα τον έχτιζα στα σύννεφα. Το προτιμάω γιατί θα παίζουν όλα τα παιδιά του κόσμου. Θα έδινα το όνομα "Μπαρτσελόνα", γιατί είναι η αγαπημένη μου ομάδα.

Θα ήθελα να παίζουν όλα τα παιδιά του κόσμου. Εγώ θα πήγαινα κάθε μέρα. 

Ο παιδότοπός μου θα είχε πάρα μα πάρα πολλά παιχνίδια: συγκρουόμενα, ρόδα, μονόζυγο, σπιτάκι του τρόμου, τραμπολίνο και ελεφαντάκια. Ακόμα θα είχε κόκκινα χαλιά, χιονισμένα δέντρα, φωτάκια, συντριβάνι και ρομποτάκια. Θα είχε τρενάκι, νεροτσουλήθρα, πισίνα, καφετέρια, χώρο ζωγραφικής, χώρο ηλεκτρονικών παιχνιδιών και όλα αυτά δωρεάν. 

Αν γίνει πραγματικότητα το όνειρό μου θα είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος. 

Φίλιππος Π. 

"Ο ακίνδυνος παιδότοπος"

Τον αγαπημένο μου παιδότοπο θα τον έχτιζα δίπλα από το νοσοκομείο της Αθήνας. Προτιμώ αυτό το μέρος γιατί θα μπορούν να έρχονται και τα παιδιά που είναι στο νοσοκομείο. Θα τον ονόμαζα  "Ο ακίνδυνος παιδότοπος". 

Στον παιδότοπό μου δε με νοιάζει να παίζει όλος ο κόσμος. Εγώ θα πήγαινα κάθε μέρα. 

Ο παιδότοπός μου θα ήθελα να έχει ένα μεγάλο χώρο που να έχει παιχνίδια: συγκρουόμενα, ρόδα κλπ. Θα ήθελα να ήταν κλειστός, να είχε μπαλόνια, φώτα, δέντρα και ψεύτικο ουρανό, παγοδρόμιο, καφετέρια και κλόουν. 

Όταν θα βρίσκομαι εκεί θα νιώθω χαρά επειδή θα πηγαίνει όλος ο κόσμος και θα ευχαριστιέμαι. 

Χρυσόστομος Κ. 


"Παιχνιδούπολη"

Θα έχτιζα τον παιδότοπό μου στην παραλία. Προτιμώ την παραλία γιατί το καλοκαίρι θα κάναμε βουτιές. Θα λεγόταν "η παιχνιδούπολη", γιατί όλη μέρα θα παίζαμε. 

θα ήθελα να έρχονται παιδιά με ειδικές ανάγκες. Εγώ θα πήγαινα στον παιδότοπό μου το πρωί. 

Από παιχνίδια θα ήθελα ένα δεντρόσπιτο, κούνιες, τσουλήθρα, μονόζυγο και συγκρουόμενα αυτοκίνητα. Θα τον στόλιζα με γκαζόν, λουλούδια, συντριβάνι, κορδέλες και μπαλόνια. θα είχε μια καφετέρια, σινεμά, μπάντα, θέατρο σκιών και κλόουν που βάφει πρόσωπα. 

Τον παιδότοπό μου θα τον αγαπάω πάρα πολύ και όταν θα τον βλέπω θα αισθάνομαι τέλεια και θα λέω στο Θεό: " Μακάρι να έχουν όλοι ένα τέτοιο παιδότοπο". 

Αφροδίτη Β. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips