Κάνετε πολύ καλή δουλειά κι έτσι συνεχίζουμε!
Αποστολή νούμερο 2:
Γλώσσα
Διαβάζω προσεκτικά το κείμενο "Σ' ένα συνοριακό σταθμό" από το Ανθολόγιό μας στη σελίδα 67 είτε πατώντας εδώ και πηγαίνοντας στην αντίστοιχη σελίδα είτε από την παρακάτω εικόνα.
Αποστολή νούμερο 2:
Γλώσσα
Διαβάζω προσεκτικά το κείμενο "Σ' ένα συνοριακό σταθμό" από το Ανθολόγιό μας στη σελίδα 67 είτε πατώντας εδώ και πηγαίνοντας στην αντίστοιχη σελίδα είτε από την παρακάτω εικόνα.
Γράφω Σ αν οι
παρακάτω προτάσεις είναι σωστές ή Λ αν είναι λάθος
- Το παιδί έμενε σε μια μεγαλούπολη.
- Το όνειρό του ήταν να γίνει ναυτικός.
- Ήταν επιμελής μαθητής.
- Συμπαθούσε τους μοναχικούς ταξιδιώτες.
- Πήρε σύνταξη μετά από τριάντα πέντε χρόνια δουλειάς.
- Ο φίλος του ήταν συνταξιούχος καπετάνιος.
Απαντώ ολοκληρωμένα στις
ερωτήσεις.
- Ποιο ήταν το όνειρο του ήρωα του διηγήματος, κατάφερε να το πραγματοποιήσει και με ποιο τρόπο;
- Ποιο είναι το δικό σας μεγάλο όνειρο για το μέλλον και πώς σχεδιάζετε να το κάνετε πραγματικότητα;
Αναγνωρίζω συντακτικά
( ξεχωρίζω τις προτάσεις σε κύριες και δευτερεύουσες και γράφω τι είδους είναι οι
δευτερεύουσες) τις περιόδους με την κίτρινη υπογράμμιση.
Βρίσκω συνώνυμα για τις
λέξεις: ταξιδιώτης,γνώμη, προσόν, ανάμνηση.
Κλίνω: το τυπικό
προσόν, ο συνταξιούχος δάσκαλος
Μαθηματικά
Υπολογίζω σύντομα.
Υπολογίζω σύντομα.
123,34
Χ 100 = 45,7 Χ 10 = 0,67 Χ 100= 0,054 Χ 1.000=
0,782 Χ
100 = 678 Χ 10 = 58,987 Χ 100= 6,504 Χ 10=
Πριν ξεκινήσω τις πράξεις των κλασμάτων ρίχνω μια ματιά στη θεωρία που έχουμε στο τετράδιο ή ανοίγω το μικρό βιβλίο των κλασμάτων που έχουμε.
Κάνω τις πράξεις.
Πριν ξεκινήσω τις πράξεις των κλασμάτων ρίχνω μια ματιά στη θεωρία που έχουμε στο τετράδιο ή ανοίγω το μικρό βιβλίο των κλασμάτων που έχουμε.
Κάνω τις πράξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου