Καλημέρα παιδάκια!
Συνεχίζουμε δυναμικά τις αποστολές
μας και κρατάμε καθημερινή επαφή, κάτι που μας γεμίζει μεγάλη χαρά!💖
Ας δούμε με τι θα ασχοληθούμε
σήμερα…
Γλώσσα
Αυτή την εβδομάδα
εξασκηθήκαμε στην μετατροπή της ενεργητικής σε παθητική σύνταξη και το
αντίστροφο. Τα πήγατε καταπληκτικά, ωστόσο ας ξαναδούμε λίγο το ποιητικό αίτιο, που κάποιους τους μπερδεύει.
Διαβάζω
πολύ προσεκτικά την παρακάτω εικόνα.
💜Από τις προτάσεις που
ακολουθούν αντιγράφω στο τετράδιο μου ΜΟΝΟ
αυτές που έχουν ποιητικό αίτιο! (είναι τρεις)
Βρέχει από το πρωί.
Τα λουλούδια ποτίστηκαν
από τα παιδιά.
Ο ήλιος κρύφτηκε από τα
σύννεφα.
Πετάχτηκε απότομα από τη
θέση του.
Προκλήθηκε μεγάλη
αναστάτωση από τα νέα.
Ξεκινήσαμε από το σπίτι
νωρίς.
💜Βρίσκω τη συντακτική
θέση των υπογραμμισμένων λέξεων.
Κάνει ο καθένας τη
δουλειά του.
Ο μαθητής τον χτύπησε.
Ο Αλέξανδρος ονομάστηκε μέγας.
Φαίνεται ότι θα έχει
ζέστη σήμερα.
Αυτή η γυναίκα μου
φαίνεται γνωστή.
Έλεγε πως δε φοβάται.
Το τρέχω είναι ρήμα.
Δε θέλω να έρθεις μαζί
μας.
Θυμάμαι από το συντακτικό
μου, σελίδες 24-25, τις δευτερεύουσες αναφορικές προτάσεις.
💜 Έπειτα λύνω στο τετράδιο εργασιών την άσκηση 10 σελίδα 34!
Μαθηματικά
💜Ψάχνω έναν πενταψήφιο αριθμό που:Το ψηφίο των Δεκάδων χιλιάδων είναι το 2.
Το ψηφίο των Εκατοντάδων είναι το 5.
Διαιρείται ακριβώς με το 2, το 5 και το 9!
💜Ένας βιβλιοπώλης αγόρασε 828 τετράδια προς 90 λεπτά το ένα. Πόσα χρήματα θα κερδίσει, αν τα πουλήσει προς 13 ευρώ τη δωδεκάδα;
13ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός "Παιχνίδι και Μαθηματικά", Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου