Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Η δική μου εφεύρεση

                                                Η μηχανή μεταφοράς
Η τεχνολογία δίνει μεγάλη βοήθεια στον άνθρωπο, καθημερινά στη ζωή του. Στη δουλειά, στο σπίτι, ακόμα και στις διακοπές.
Αν μπορούσα να κατασκευάσω ένα δικό μου μηχάνημα, αυτό θα ήταν μα μηχανή που θα μπορούσε να σε μεταφέρει όπου θέλεις. Στο παρελθόν, στο μέλλον, ακόμα και στο τώρα, σε όποια χώρα θέλεις.
Θα το κατασκεύαζα πάνω στην ταράτσα του σπιτιού μου μαζί με τον παππού μου.
Θα είναι ένα μεγάλο σιδερένιο, μπλε κουτί που θα χωράει μέσα πέντε ανθρώπους. Θα έχει τρία κουμπιά: ένα για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Εκατό κουμπιά για όλες τις χώρες που θα ήθελε κανείς να πάει στις διακοπές του και ένα μοχλό για να το οδηγείς.
Για να το χρησιμοποιήσεις, θα πρέπει να πατήσεις μόνο ένα κουμπί ανάλογα με το πού θέλεις να πας.
Θα προσφέρει στους ανθρώπους μια θέση στη χώρα που θέλουν να πάνε στις διακοπές τους. Μέσα σε ένα λεπτό θα είστε εκεί! Ή αν έχουν κάνει κανένα λάθος στο παρελθόν, να ξαναπάνε και να το διορθώσουν.
Τα συναισθήματα που θα μου προκαλούσε μια τέτοια εφεύρεση, είναι ευχαρίστηση και  ικανοποίηση!
                                                                            Μιχάλης Αξ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips